Vad ska man hitta på idag?

1kommentarer

Vaknade tokigt trött några gånger på morgonen och är nu vaken men småförkyld och funderar på vad dagen har att erbjuda mig. En dusch står helt klart på agendan. Jag luktar sjuk. Känner ni igen den känslan, den där lukten som på något sätt är syrlig och som man vill springa undan ifrån eller i alla fall få borttvättad? Lukten av sjukdom?

Jag har några förslag på vad jag ska hitta på där det mest akuta är att skriva på min rapport om Dog Planet. Därefter finns ju saker som att städa badrummet, förbereda för tvättpasset ikväll, måla mera på en bild på Obsidian Destroyer som jag äntligen har börjat med, spela lite i Travian eller varför inte lira lite BLC. Och bli frisk så klart.

Man skulle ju kunna tänka sig att gå ut också, men det verkar lite kallt och ruggigt. Plus att jag hade tänkt ta med katten, men han har toksomnat i sängen igen. Nu här till slutet av inlägget har jag en fråga, hur skriver man snyggt och prydligt med referenser löpande i texten när man måste ha med självupplevda upplevelser ifrån sin praktik? Hur gör man?

1 kommentarer

ANNE

26 May 2011 10:01

låter som om att du har en hel del att göra. tyvärr kan jag inte hjälpa dig med din fråga!

Kommentera

Publiceras ej