Påskrift avklarat

0kommentarer

Sådär, del ett av praktiken avklarad.
Nu har Alex skrivit på mitt praktikintyg, så det ska postas till skolan i Skara och vara där senast den sjätte tror jag, så jag hoppas verkligen att Skaras postgång känner för att vara hjälpsam den här vändan.

Nu håller jag på att skriva på rapporten, och det är svårare än vad jag trodde, mest för att jag inte riktigt är säker på hur man snyggt i texten skriver referenser samtidigt som man skall tala om hur det är. Allt har man ju inte inetvjuat personalen om. Hur man städar eller vart promenaderna går, det är ju sådant som är självupplevt. Har velat använda svenska hunddagisföreningen som referens också, men hitills har deras hemsida varit nere. Jag får hoppas på att mina fyra tunna hundböcker i hantering och etologi ska räcka.

Kommentera

Publiceras ej