Förkyld

0kommentarer

Vilka positiva inlägg jag skriver den senaste tiden.
Sarkasmen flödar, men det är okej. Jag insåg att jag var sjuk på allvar när jag var så trött att jag hann somna mellan det att Robin pussade mig hejdå tills dess att han hade stängt dörren. Då vaknade jag igen och ropade hej då åt den stängda dörren.
Drygt en timma senare ringde mitt larm då jag ska gå upp. Det var så tungt att vakna att jag inte lyckades stänga av telefonen förrän efter en halv minut, vilket låter som en kort tid, men det är det inte. I normala fall reagerar jag vid första vibrationen och stänger av den så snart musiken börjar spela. Efter denna tunga uppvakning fick jag erkänna mig besegrad varpå jag ringde till Dog Planet och sa att jag får åka förbi imorgon istället.
Sov mellan tio till ett, tittade på Mulan, åt lunch samt glass. Åh, glassen var nästan det bästa. Vanilj-, jordgubb- och chokladglass, en skivad banan, några små maränger och chokladsås som stelnar vi kontakt med kallt. Underbart.

Nu väntar jag på att Fluffigt ska komma hem och mirakulöst bota min förkylning så jag får känna mig lite bättre. Hade ju stora planer på vad jag skulle göra under min ledighet, men inte verkar det bli mycket av det som slår in. Än så länge.

Kommentera

Publiceras ej