Allmänna morgontankar

0kommentarer

Först vill jag kommentera det som Katt3n Jansson skrivit i kommentarsfältet i inlägget nedan. Jag håller också med om att djursjukskötaryrket har dålig status. Det som skrämmer mig mest är att folk inte vet att det finns till att börja med! Vad mera är, de har inte respekt för oss som utbildar oss till det eller utövar det. Exempelvis som igår, och nu kan jag ju ha fel vilket vore lite pinsamt, men att linda wetrap direkt på ett slags skavsår/brännsår för att hunden inte ska slicka på det/få i smuts i såret under promenaden verkar ju mindre smart enligt mig. Jag förespråkade bomull under, men det var ingen som lyssnade.

Andra tankar, som absolut inte har att göra med djur är mitt uppladdande av Sailor Moa bilden på deviantart. Den har blivit flest personers favorit hitills av några av mina bilder, och det är ändå inte något särskilt med den? Det är absolut inte något jag ansträngt mig massor med. Tydligen spelar det mer roll vad man ritar i förhållande till populäritet än hur bra man ritar det. Suck. Jag får gå över till manga helt, vilket jag ändå inte kan rita. Suck.

Och nu blir det snabbdusch och göra sig iordning för dagen. Mer promenad till mig, jag hoppas på en rask bra promenix. Och så hoppas jag på SwedenRock-Online beställningens neddimpande i aviform i min brevlåda. Kom igen nu posten, det här klarar ni!

Kommentera

Publiceras ej