Vilken kväll!

0kommentarer

Nu är jag bra mör och trött. Helst av allt skulle jag vilja ha fått sova för en timma sedan, men just nu sitter Fluffigt, Pringler, Zlosh och Spacy och startar testmatcher av SC2 på turneringsdatorerna för glatta livet! Det skulle ju kännas ganska kasst om någon av dem pajjade under en turnering.

Tidigare under kvällen höll jag i min kommunikationsföreläsning som av många var uppskattad men som kanske blev något lång. Jo, jag kan hålla med om att den kanske var lite för lång, men samtidigt kände jag att det fick vara värt det som ett slags första steg.

Ännu lite tidigare var jag på arbetsintervju. Jag berättar mer om det senare, dock kan jag avslöja att det verkade så ruskigt roligt när jag fick höra vad jag skulle få ha som arbetsuppgifter! Oj vad jag vill ha det här sommarjobbet. Nu hoppas jag på att få sova, Fluffigt antyder att det är dags och jag beordrade honom precis att gå iväg och bortsta tänderna. Problemet är att han så lätt distraheras. Jag ser nu att han är distraherad och själv funderar jag på om det är värt att gå och säga till honom. Jag skulle ju bara kunna surfa runt här med min nya laptop istället. Mm, så blir det nog. Det verkar så mycket enklare för stunden.

God natt så hörs vi imorgon.

Kommentera

Publiceras ej