Grattis Illidan!

1kommentarer

För fem år sedan föddes en liten vit kattunge, och det är jag glad för!
Ann, hans andra mamma, hälsar grattis via bloggen:

"Hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurraaaa för Illidan idag på 5-årsdagen! Massor av grattiskramar och nospussar från gammelmatte och resten av gänget hos S*Månlyckans."

Illidan ska få fira dagen med lek med sina två favoritleksaker (en blå och en rosa boll med rep och fjädrar) samt få en kvällspromenad och extra gos. Om jag hittar laxpaté som kattmat i någon butik kanske han får det till middag, det vet jag att hans mage klarar av bra.

Just nu ligger födelsedagskatten i sängen och putsar sig. Han är inte helt utslagen av värmen ännu, men det kommer väl. Speciellt eftersom vi ska åka över till Gotland nästa vecka.

Här är en bild på en alldeles nöjd Illidan som ligger på en varm solfläck i lägenheten i Skara.

1 kommentarer

Mamma

11 Jun 2011 12:55

Är Illis fem år! <3 Ge honom en nospuss från mig! Visst blir jag väl mormor eller nåt....?

Kommentera

Publiceras ej