Trött efter gymmet

1kommentarer

Jag är helt färdig.
Efter att Hector och jag börjat gymma har vi kört på riktigt bra. Fortfarande gör jag inte rygg eller magövningar eftersom piercingen inte ska irriteras - men nu var det dags att dra igång med annat! Kommer ha finfin träningsvärk imorgon. Dagens prestation är 1½ mil på träningscykel, jag trampade på rejält och drog faktiskt på ett litet motstånd. Nu vet jag att Mamma som sitter och läser det här så småningom blir riktigt glad.

Nackdelen med träning för mig är att jag blir så hungrig! Potatisen kokar på i sin kastrull men vill just inte bli klar i tid, mycket irriterande, för jag vill äta min mat nu, allra helst för en kvart sen.

1 kommentarer

Mamma

17 Jan 2011 21:01

Duktigt gumman! Jag får tydligen lägga mig i hårdträning så jag inte kommer efter....

Ät gärna en banan direkt efter träningen så klarar du dig en liten stund till. Träning GÖR att man blir hungrigare, och då gäller det att äta nåt bra..

Du och Hector är SÅ duktiga!

Kramar!

Kommentera

Publiceras ej