Som Bambi på hal is

0kommentarer

Hela Skara är som en gigantisk isbana. Jag känner mig väldigt gammal när jag inser att jag går omkring och spänner mig och är rädd för att ramla och bryta lårbenshalsen. Nej, det var lite överdrivet, men jag vet att det gör jätteont i ryggen att halka till och om benen glider iväg så är ju en sträckning i ljumsken nästan obligatorisk.

Hector och jag var duktiga och knatade iväg till City Gross för att handla så nu har jag massor av saker att göra mat utav. Hela tiden var vi på helspänn, nära att ramla. Och strax utanför min port ligger en sjö av smältvatten. Jag trivs. jag trivs i den här lilla byhålan i värsta vårsmältningen. Jag känner mig duktig. Arbetet från idag är inlämnat, PBL-fallet skickat till de i min grupp, Hector och jag har skickat in intresseanmälan för en lägenhet och jag har anmält intresse för att åka iväg till gymnasier och prata om utbildningen. Det känns verkligen som om terminen börjar bra!

Kommentera

Publiceras ej