Sista timmarna i Stockholm

0kommentarer

Ja nu börjar det dra ihop sig mot återresa till Skara. Å ena sidan ser jag verkligen fram emot allt nytt jag ska få göra, å andra sidan så kommer jag sakna Fluffigt. Det har hänt en massa roliga saker nu såhär i slutet av mitt jullov, och jag tänkte dela med mig av dem.

*Jag har fått rida barbacka samt tolka efter häst på Skutan. Tack Lollo!
*Jag har fått se den nya värmestugan som nu är klubbhus på Skutan, den är jättefin, åk dit och kika vet ja'!
*Jag är invald i Hazards styrelse.
*Jag är nu HR-ansvarig med uppgift att leta staff och skapa ett bra staffklimat på sikt.
*Powerpointpresentationen samt dialog för redovisningen till på tisdag om Mykotoxiner är klar.

Hmm, om man ska ta och äta middag snart, det verkar vettigt. Sedan har en domherre viskat i mitt öra och sagt att Hector ska ha lite kvällsfika redo när jag kommer hem.

Kommentera

Publiceras ej