Ojoj här går det undan!

0kommentarer

Jag förstår inte hur det hela gått till med imorgon ska Hector skriva under på att hon hyr ut sin lägenhet i andra hand, och ytterligare en person som är intresserad utav min lägenhet kommer som sagt nu i helgen. Imorgon är dagen då vår kontaktperson för den nya lägenheten skall vara på plats och då vill vi se inflyttningsdatum!

Oavsett så innebär detta att Hector måste ut ur sin lägenhet - snart, och in i min så länge, och vi båda måste börja packa! Jag tog ner kartongen med julpynten samt stjärna och adventsljusstake i källaren och passade på att ta med mig två banankartonger upp igen med hopp om att fylla åtminstone den ena idag. Jag känner mig helt matt och väldigt förväntansfull på en gång. Och väldigt glad när jag nu tittar på Illidan som gladeligen krupit in i flyttkartongerna och har hur kul som helst!

Om drygt en timma är det dags för spelgruppsmöte och jag har lyckats skriva en preliminär lista på vad folk kan jobba ihop med, sen gäller det bara att de vill det också. Hector hittade en mic så hon kommer kunna vara med på sin laptop och också bli uppringd på skype, det är ju finfint detta. Hur var det nu, städa, diska, packa och så någonstans däremellan möte och middagstillagning. Puh!

Kommentera

Publiceras ej