God morgon

0kommentarer

Nu ligger säkerligen merparten av Sveriges befolkning kvar i sina sängar. Ännu är det lite för tidigt för att gå upp. Jag läste i Metro att pizzaåtgången dubbleras på nyårsdagen jämfört med vanliga dagar, och med tanke på att pizzeriorna öppnar först runt lunchtid är det inte konstigt att folk ligger kvar och gonar.

Själv började jag min morgon med att torka upp en hårboll som Illidan så att säga lämnat av på golvet, tack och lov inte på något mjukt och svårtstädat. Fluffigt ska börja sitt nya år med en dusch och skölja bort all sjukdom han samlat på sig. Stackarn... Jag blev sjuk först, men det höll bara i sig i ett dygn, sedan mådde jag betydligt bättre. Den friska luften i Skara måste ha stärkt mitt immunförsvar!

Ha en trevlig morgon allesammans, jag ska få äta pizza till frukost och hjälpa pizzeriorna med den där dubbla åtgången.

Kommentera

Publiceras ej