Blä

0kommentarer

Jag vill skrika blääääääh!

Jag har massor att göra och inget av det känns det minsta roligt.
Hemförsäkringen ska sägas upp, för jag kommer täckas av den Hector har som är bättre, kläder och prylar ska packas inför flytten, disk ska diskas, mat av det som är i frysen tillagas, anteckningar ska renskrivas och läras in och PBL skall göras. Blää. Inget av det känns direkt roligt.

Jag har en bild jag vill rita på, men det känns fel att rita på den för det finns ju annat viktigt jag kan göra istället. Jag är trött och vet att jag kommer vara trött imorgon också. För att inte tala om allt jag ska göra imorgon för att packa ner det sista innan flytten på tisdag eftermiddag.

Gnäll, gnäll, gnäll. Egentligen skulle hela mitt inlägg kunna bestå av det ordet, upprepat om och om igen. Gnäll. Ha, nästan lite som en tragisk dikt som förståsigpåare skulle kunna säga var ett mästerverk. Ja, om upphovsmannen var en man som levde i slutet av 1800-talet, början på 1900-talet och gärna var ett geni men som led av depression och senare i livet söp ihjäl sig.

Kommentera

Publiceras ej