Bilder från allt nytt

1kommentarer

Äntligen kom paketet ifrån Sweden Rock, och spänningen var stor när vi öppnade paketet. Först trodde vi att det var fel vara igen. Något annat konstigt material, och ett så mysko tryck! Något nervösa öppnade vi upp plasten och fann inte bara en tröja (den rätta) utan även en på köpet, med största sannolikhet på grund av allt strul vi har haft! Här kommer lite bilder, snälla tänk på att jag inte är någon modell annat än när jag är alldeles ensam och framför en spegel!

Precis när bilden togs började jag tokskratta! Detta är således min min när jag försökt hålla masken och misslyckas precis när blixten bränner av. Om vi bortser från att jag ser ut som om jag tänker "I'm A Happy Puppy Dog" så tycker jag att tröja är riktigt snygg.


Detta är tröjan jag fick som överraskning! Jag vet att bilden är lite suddig, men det är den bästa som blev. Tröjan är ännu coolare i verkligheten.


Äntligen dags för bilden på piercingen. Jag vet att bildkvalitén inte är den bästa, men jag fick dra lite i inställingarna för att navelns konturer skulle synas överhuvudtaget och då föll resten av bilden. Ha, notera blåmärket som börjat bildas runt den översta låskulan!


Bild på killen som piercade oss, och som för övrigt berättade om några av sina äventyr i en svart kroppsstrumpa. Anledningen till att vi bad att få ta en bild är hans underbart söta lilla vita filur bakom örat. Känner ni igen den ifrån reklamen? När en hel arme sådana där vita små filurer rusar fram på sina korta små ben till magens försvar!

Nej, nu blir det dota.
God Kväll

1 kommentarer

Mamma

21 Jan 2011 11:15

Ouääää! Kunde ingen hållit för killens jätteäckliga örsnibb!!! Isch Usch! Bläch! FY vad fult det är med trollöron!

För övrigt var tröjorna så snygga, särskilt den med ögonen skulle jag kunna tänka mig själv. Den andra är det nog åldersgräns på...

Och min älskling, du har en förtjusande navel!

Puss puss!

Kommentera

Publiceras ej