*tjejskrik*

0kommentarer

Först ringde det hos Hector.
Sen ringde det hos mig.

Djurkliniken Roslagstull har kallat oss båda på intervju! Jag ska upp redan vecka nio, så innan jag ska iväg till Hazardlanet ska jag iväg på den första arbetsintervjun. Jag är så nervös! Alla redan har jag börjat träna på vad jag ska svara på intervjufrågor som brukar dyka upp och Hector och jag kastade oss över bandagematerial och har bandagerat varandras knän samt ett Nalle Puhgosedjurs tass.

Nu jösses ska jag öva praktiska moment, tills mina fingrar blöder om så är!
Och fortsätta vara duktig och söka jobb. Även om jag är bra så är det många som kommer gå på intervjuer, så är det alltid, och det är bra att ha backup-planer. Jag har faktiskt sökt tre sommarjobb till idag, alla till djurbutiker denna gång, samt letat rätt på två djursjukhus på Gotland jag kan söka till.

Önska mig lycka till nu, det vore jätteroligt med sommarjobb på Roslagstull!

Kommentera

Publiceras ej