Spegel spegel på soffan där...

1kommentarer

Är inte detta en fruktansvärt tuff bild så säg? Kanske skulle jag kunna jobba lite mera med den i photoshop eller liknande så att man får fram mer detaljer på Illidan, men jag tycker ändå att den är klockren. Anledningen till att jag lägger upp den är att jag fick positiv feedback ifrån bland annat varget, som kan foto skall tilläggas, och kände att jag ville dela med mig till alla ni Illidanälskare därute.

Bilden togs när Illidan av ren tur knatade omkring på Hector spegel häromkvällen, och vips tänkte jag att det kunde bli en bra bild varpå jag sprang iväg och hämtade kameran. Perfekt bild. Illidan tittar ner på sig själv i spegelns oändliga djup.

1 kommentarer

Ann

08 Feb 2011 22:06

Underbar bild på en underbar kille :)

Kommentera

Publiceras ej