Slottsmiljö i Skara

2kommentarer

Efter detta antar jag att alla som läser min blogg kommer att ha gett upp hoppet om mitt förstånd alldeles. Eller så blir ni inspirerade och är glada att jag och Hector kan ha så roligt!

Bakgrundshistoria: Efter att ha packat upp allting ur flyttkartonger så blev det en himla massa banankartonger över som vi ställde på höjden i hallen i väntan på att vi skulle ta ned dem i källaren. Någon av oss kläckte idén om att bygga ett slott utav dem.

Välkomna till vår boning. Vindbryggan ÄR uppfällbar!


Vik hädan du drake som hotar vårt slott. Eller, kan du tänka dig att bli en husdrake?


Hörde jag rop om en strid?!


AAAAARGH!!! (Ja, Illidan sitter i vår vindbrygga)

2 kommentarer

Mamma

07 Feb 2011 18:37

Jag vill också vara med och leka!!!!

Katt3n Jansson

07 Feb 2011 18:56

Lika fascinerad över er fantasi som vanligt. Vindbryggan var sannerligen pricken över i:et! ;)

Kommentera

Publiceras ej