Jag ska bli med laptop

0kommentarer

Idag lades beställningen och jag är jättenervös men samtidigt glad. Nu när jag tänker efter inser jag ju att nervositeten troligen inte kommer sig av pengarna jag lägger på en laptop utan snarare på den kommande intervjun. Jag vill så väldigt gärna göra bra ifrån mig, och det borde gå, för han lät så fruktansvärt trevlig och glad i telefon.

I vilket fall, den här datorn är snäppet bättre en den Fluffigt skaffade för ett tag sen. Den har en 15,6" skärm och ska klara av alla de spel jag vill spela. Det är en gaminglaptop med andra ord. Jag hoppas den håller måttet, men det lär jag inte få veta förrän onsdag nästa vecka när jag äntligen kommer få krama om den. Och hitta på ett namn. Jag gillar att hitta på namn på saker. Nu märks det att jag bara vimsar omkring igen, men jag är så himla nervös! Toknervös verkligen! Alla tips på vad jag ska tänka på, frågor att träna in osv är mer än välkomna att delge mig dem!


bilden är tagen ifrån webhallens hemsida.

Kommentera

Publiceras ej