Önskelista

0kommentarer

Har precis precis betalt in de 920 kronor som det kostar att anmäla sig till uppkörningen och teoriprovet. Det känns fruktansvärt nervöst. Det är på något vis ganska mycket som står på spel förutom självförtroende och pengar, det kostar ju trots allt ganska mycket att göra om alltsammans. Mer lektioner, hyra av bil och ny provavgift. För att inte tala om att inte kunna få köra hem nästa vecka och att kanske behöva åka tillbaka till Skara för ytterligare en uppkörning!

Så, min första och största önskan är att klara teoriprovet och uppkörningen! Men eftersom jag inte är helt övertygad om att tomten kan fixa det där bara sådär tänker jag plugga massor på teorin och dessutom nyttja mina körlektioner maximalt.

Men till de som vill veta, som mamma och mormor och Fluffigt, detta är min önskelista för iår =)

Ardentes Önskelista
lär dig teckna boken Dragons and Fantasy
dvd-box vampire diaries säsong 1 och/eller 2, how i met your mother, true blood
en halsduk som är i en ring
rejäla bra skärbrädor
en bra kökskniv
presentkort ikea
presentkort h&m
leksaker till Illidan som inte låter eller är för små...
en ny dansmatta med USB-anslutning (Fluffigt du vet vad och vilken jag menar)
Anne Rice Erotica
Avatar med extramaterial
En razor diamondbackmus eller motsvarande
Lyckliga lydiga hunar av Anders Hallgren (nyutgåvan, en golden åpå framsidan))
PÅ BOKUS
mastering Manga Mark Crilley
Miki Falls Spring är första boken
Piano till datorn typ.
Furrminator kattborste
YAFGC- boken/böckerna
äggpensel
mormors kakor
choklad
tvättpåse till BH:ar
lär dig teckna boken Dragons and Fantasy
DVD-box vampire Diaries säsong 1 och/eller 2, how i met your mother, True Blood
En halsduk som är i en ring.
Rejäla bra skärbrädor
En bra kökskniv
Presentkort ikea
Presentkort H&M
Leksaker till Illidan som inte låter eller är för små...
En ny dansmatta med USB-anslutning (Fluffigt du vet vad och vilken jag menar)
Anne Rice Erotica
Avatar med extramaterial
En razor diamondbackmus eller motsvarande
Lyckliga lydiga hunar av Anders Hallgren (nyutgåvan, en golden på framsidan) PÅ BOKUS
Mastering Manga av Mark Crilley (Finns på Bokus)
Miki Falls. Av Mark Crilley. Spring är första boken tror jag (Finns på Bokus)
Piano till datorn typ. Som man kan koppla in med USB.
Furrminator kattborste
YAFGC- boken/böckerna
Äggpensel
Mormors syltkakor
Choklad
Tvättpåse till BH:ar
Poi

Kommentera

Publiceras ej