Längsta gamet på länge!

0kommentarer

Jösses vad mör man är! Satt tillsammans med tre kompisar plus ett stycke fästman och lirade Dota 2. Det måste ha varit det längsta gamet i mannaminnet. 1 timma och 22 minuter tog det! Ett game brukar vara mellan 40 och 50 minuter i vanliga fall. Stört roligt i alla fall. 

Fick även chansen att testa Mirana tidigare idag, trodde jag var rikskass på att sätta hennes Arrow, men det gick riktigt bra. Satte ett par klockrena långväga pilar.

Önskar mest jag kunde bli bättre än vad jag är nu, känns som om det är en del trösklar man måste kliva över först. Spelförståelse är verkligen en av nycklarna i Dota 2, och tajming.


En bild på Mirana från Dota 2. Ganska fräck design va? När jag ser den blir jag riktigt sugen på att göra fanart. Jag kan se bilden framför mig, Mirana och hennes katt mitt i ett språng, pilen som flyger iväg och så fullt med stjärnfall runt dem. Nu när jag tittar närmare på den här bilden inser jag ju att den inte kan vara riktigt klar. Alfan ser ut att vara trasig på hennes halsband bl.a.

Kommentera

Publiceras ej