Knaskatt!

0kommentarer

Jag har en katt som måste vara nära besläktad med ett plåster! Vart jag än är ska han vara där också. I knät på mig när jag ritar, på omslagspapperet när jag försöker slå in ett paket, lekandes med tejpen när jag behöver det desperat till omslagspapperet som jag håller på plats med alla mina händer och en näsa, på trafikboken jag läser och jag gissar att han kommer sätta sig på kycklingen jag ska tillaga ikväll! 

Det var så illa att jag upptäckte att det var katthår på insidan av omslagspapperet! För att inte tala om det faktum att när man kommer ut från badrummet så sitter där en katt i hallen och jamar så snart man stuckit ut huvudet. Går jag in i ett rum så springer han in med mig! Nu är då frågan hur man liksom släpar med sig det här mysiga tokspinnande plåstret utan att så att säga få plåstret i maten... Eller så är det bara att fortsätta med min nuvarande teknik - stå ut med katthår i maten!

Kommentera

Publiceras ej