50 sidor kvar...

0kommentarer

Drygt 50 sidor kvar att läsa i körkortsboken, sen blir det mer övningsprov och genomgång av de gamla övningsproven för att kolla på de frågor som jag svarade fel på. Usch vad det börjar bli nervöst!

Måste kolla på bussar dit också, såvida jag inte kan övertala Hector att skippa statistiken och köra mig. Tror dock det är en dålig idé, vi behöver nog all kunskap vi kan få från de lektioner vi kommer hinna gå på innan vi far hem. Speciellt jag hinner typ inte med något alls. Imorgon är det ju teoriprov klockan 10, på tisdag ska jag övningsköra klockan 10 och onsdagens uppkörning är också klockan 10.

Usch! Jag är så nervös att jag mår illa!
Mer plugg så kanske det släpper!
Försöker tänka att det värsta som kan hända är att jag får göra om alltihopa, men att det inte kommer behövas eftersom jag ska klara det. Bara jag tänker och tittar i alla speglar så ska det gå bra... Och inte kör för långsamt.

Kommentera

Publiceras ej