Tvättid till mig

0kommentarer

Idag är en typisk dag när jag blir glad för små saker. När jag var ute i den tidiga förmiddagen för att ta en promenad bort till Kaplan och släpa med mig min dammsugare hitbort så passade jag på att kolla tvättiderna. Till min stora lycka fanns det en redan idag och de första maskinerna är nu påslagna och snurrande där nere i tvättstugan.

Badrummet är städat. Planeringen till Fluffigts cast är gjord. Novellen blir skriven på och just nu är det riktigt roligt. Fönster är öppna och det är så härligt att höra bilarna utanför och se solen lysa in mot balkongen. För er i min grupp som undrar, vår beteendestudie är upplagd på fronter. Det är en bra dag helt enkelt och senare idag ska jag ta mig ner till ICA i det fina vädret och handla lite ingredienser till matlådor. Det är nämligen hög tid att starta försommarens stora projekt som går ut på att tömma frysen innan vi åker hem.

Härligt. Det är vår gott folk. Och jag trivs just nu väldigt mycket här i Skara.

Kommentera

Publiceras ej