Jävla skit!

0kommentarer

Precis så känns det, som att lusten att skrika en massa svordomar är rätt sak att göra just nu. Resultaten kom upp och jag blev underkänd på både blodprov och urinprov. Inte fan vet jag varför, men så är det. Mest är jag arg för att jag inte vet något bättre sätt att göra det hela på. Jag känner inte att jag lärt mig något bättre sätt att göra momenten på, för det har vi inte gått igenom. Fine, folk som har jobbat på klinik eller pratat med folk som har jobbat på klinik har det lättare, för de kan bara göra det hela baserat på hur de brukar utföra det.

Blä. Som om detta inte vore nog innebär det också att jag måste vara kvar i Skara i ytterligare två jävla skitdagar. Är så trött på Skara och skolan så det liknar ingen sort. Usch. Varför hade vi ingen tentagenomgång som man alltid brukar ha? Varför inte ha folk att fråga under fler timmar på ktc, och som då faktiskt vet upplägget och svaren. Åååh det känns så onödigt alltsammans.

Nu tänker jag ägna resten av kvällen åt att göra roliga saker och att vänta på att Fluffigt ska komma hit.

Kommentera

Publiceras ej