Freestylepresentationen är äntligen klar

0kommentarer

Rätt som det var påminde någon mig, det var säkert Hector, att man måste ha länken till bilder man tagit ifrån internet om man väljer att ha med sådana i sin presentation. Avföring alltså. I vilket fall, detta innebär att jag nu fått leta reda på alla bilderna och deras respektive länkar, vilket i och för sig inte var alltför svårt då jag skrivit ner dem i ett notepaddokument och lagt det i en mapp tillsammans med bilderna ifrån samma sida. Det ser ruskigt mycket fulare ut med dessa länkar överallt, men jag antar det är ett nödvändigt ont. Jag passar på att visa er lite bilder ifrån hemsidan Freestylehund.se som har en hel förteckning över olika rörelser och bilder till de flesta av dem.


Denna rörelse, då hunden lägger tassarna på nosen kallas för gråta. Frida Benett har tagit detta foto.


När hunden kikar fram över axeln kallas det för Pippi.


Den här tyckte jag var tuffast. Den heter staty. Undrar hur man lär ut detta till sin hund?

Har tyvärr inte hittat vilka det är som tagit de andra bilderna. Vad jag vet är däremot att det finns fler färgstarka härliga bilder på hundfoto.com, länken går till freestylefotografier som jag använt i powerpointen. Hoppas ni blir lika glada av att se bilderna som jag blev. Känner mig inspirerad till att försöka mig på freestyle om jag skaffar hund i framtiden. Efter turridningen är det häst som lockar i tanken, men man kan ju nästan aldrig få för många djur, eller?

Kommentera

Publiceras ej