Anställningsavtal - signerat och klart!

0kommentarer

Idag gick jag en sväng förbi Djurkliniken Roslagstull och fick skriva på anställningsavtal samt fick en riktigt god nyhet - jag ska få jobba en vecka mer än vad jag tidigare trott. Riktigt roligt. Dessutom fick jag hälsa på en massa glada människor som arbetade där. Tisdagar var tydligen deras operationsdag och extra stressig, så jag är glad att Constantin lyckades hinna med mig.

Ska skicka iväg ett mail med de sista uppgifterna de behöver, adress här i Stockholm, bankkontonummer och kontaktperson vid eventuell skada, samt, och här är det mer roligt, en dag när jag får gå bredvid bara för att det är roligt och lärorikt. Jag hoppas på att hinna med det innan jag börjar praktiken på Dogplanet, så jag ska kolla runt lite i schemat.

Kommentera

Publiceras ej