Lekturneringar till Hazard-LAN V.44

0kommentarer

I väntan på att min potatis ska koka klart har jag suttit och läst igenom min gamla utvärdering ifrån lekar på Hazard. Några var bra, andra var dåliga. Vissa klarade jag inte av att hålla i själv utan att bli för stressad och vissa var helt enkelt för populära!

Nu har jag några idéer klara som jag ska presentera för min kollega för denna gång, Lollo! Det ska bli jätteroligt och jag ser verkligen fram emot det, trots att jag kommer vara LAN-trött och ha en tenta på tisdagen, men vad gör det! Detta händer två gånger per år, och jag ska ha fyra tentor till innan jul. Hela ens liv kan ju inte avstanna bara för att man pluggar. Tro mig, jag kommer ångra detta uttalande när jag dagen innan provet har mardrömmar och mumlar saker på latin.

Nu ska ni få er försmak ialla fall! Här kommer de, mina idéer på lekar inför Hazard-LAN v.44

Vad är det som låter?

Blandat i en sång kommer nördiga melodier ifrån sånger, spel och TV-serier som alla nördar borde känna till! Här gäller det att höra rätt och skriva ner rätt alternativ för att vinna tävlingen.

Vad smakar det?

Även nördar måste tänka på vad de stoppar i sig! Här sker ett blindtest där deltagarna skall tala om vad de får sig tilldelat. På en lapp som man har fastsatt på sig skriver man upp om man är allergisk mot något. Allt ifrån blomkål, morötter till plopp och grillchips!

StenSaxPåse
Stor turnering i den populära leken StenSaxPåse!

 

Vad mer som troligen dyker upp får ni läsa om längre fram. Är ni sugna på att gå på lan i Haninge (Storstockholm) tveka inte, utan gå in på www.lan.nu!

 

Kommentera

Publiceras ej