Kväll

1kommentarer

Nu är det kväll och mörkret har sedan länge intagit Skara. Pirogerna, som för övrigt inte liknar det jag trodde var piroger, smakade oväntat bra och ligger nu i matlådor två och två. Min svampstuvning blev suverän. Tårtan står i kylen och får vänta tills imorgon på att bli dekorerad. Ute och joggat har jag också varit och någonstans i allt detta borde jag ha hunnit med att skriva rent mina anteckningar. Det blev inte av, men förhoppningsvis så ska jag kunna klämma in det mellan sista föreläsningen imorgon, middag och Emelies födelsedagskalas. Jodå, utbildningen har börjat!

1 kommentarer

Mamma

07 Sep 2010 07:47

Piroger?!! Men du är ju helt otroligt huslig helt plötsligt! Snart börjar du väl baka matbröd också... Eh.. ja visst ja!

Och joggat har du hunnit med.. Du har verkligen tagit tag i livet hjärtat! Keep on!

Puss puss!

Kommentera

Publiceras ej