Äntligen kör vi igång

0kommentarer

Ja jösses!
Om förra veckan var slapp så är detta rena motsatsen. Vi började med en föreläsning som hade kunnat heta Allt du behöver veta om Cellen på 3h. Det var ett rasande tempo och fungerade som en välbehövlig repetition även om jag förstod att många i klassen inte mindes mycket av det hela. Det kan också vara så att de inte gått igenom alltsammans under sina tidigare studier.
Ja vår lärare pratade snabbt och bytte overheadbilder snabbare. Jag hann skriva över 3 sidor anteckningar i mitt pyttelilla block med minibokstäver, så jag gissar på runt fem sidor i ett rutat A4 block lite senare, men vi år se.

På eftermiddagslektionen var det utdelning av den första uppgiften som går ut på att vi ska skriva 2 A4an med frågan vad djuromvårdnad är i rapportform. Det kan bli lite knivigt. Nej, nu ska jag fortsätta dona här hemma, jag har en joggingdate, pirogbak, nackademitjat och tårtbak att se fram emot, på en och samma kväll! Det ni!

Kommentera

Publiceras ej