2 km avklarat!

1kommentarer

Idag gjorde jag och Sandra slag i saken och sprang vår joggingsträcka baklänges, passerade vår förra startpunkt och fortsatte! Vi klarade av säkert 2 km jämfört med tidigare ca 1,6 km. Det var mitt fel att vi stannade, jag fick ont i min högra vad och när det hållt i sig i över en kilometer och började göra rejält ont och bli stumt var jag till sist tvingen att sakta ner. Jag tog ut ett landmärke, ett halvt träd, och nästa gång ska vi nog se till att springa ännu längre!

Något annat som är bra är att en tjej i min klass skrev ut anatomipapprena ifrån en föreläsning och passade på att skriva ut ett exemplar åt mig också, så nu har jag något att träna på.

Något tredje som är bra är att vi imorgon ska iväg till ett stall igen, och hästar är alltid trevligt! Nedan en bild på en häst som springer och är trevlig. Jag orkade inte leta upp den utan stämpel.

1 kommentarer

Fluffigt

23 Sep 2010 17:11

Yay!

Kommentera

Publiceras ej