Sovmorgon och lördagsplanering

0kommentarer

Jag har börjat inse att mina helger går inte åt till att slappna av, de går åt till att hinna ikapp. Idag har jag bestämt mig för att hinna med att renskriva åtminstone två lektioners anteckningar, göra den fullständiga inköpslistan till lekturneringarna till Hazard, hitta samtliga ljud som behövs till leken Vad är det som låter? och slutligen svänga ihop en korvstroganoff så jag har lite matlådor igen.

Jag är lite sugen på att hinna rita också. Framförallt har jag en bild på min tauren Tusensköna som är nästan nästan helt färdig. Den ska liksom städas till, några saker behöver bli lite bättre och sammstämmiga, men sen så! Totalt kanske det handlar om två timmars jobb om jag är effektiv och vet hur jag vill att det ska se ut.

Slutligen så har jag nu bokat en tvättid till imorgon klockan 07:00. Yay... Alternativet är dock att inte ha några kläder att ha på sig på, och istället för att behöva gå omkring i morgonrock så väljer jag att tvätta!

Kommentera

Publiceras ej