Önskelista ifrån Swedenrock-Online...

1kommentarer

Jag brukar inte lägga upp bilder på kläder som modebloggarna gör. Nu kan jag inte låta bli. Det finns så mycket härligt i Swedenrockkatalogen att jag skulle kunna peka ut saker hela dan som jag vill ha! Nu har jag försökt begränsa mig till saker som jag försöker välja bland som jag vill köpa. Det är det där med pengar och prioritering igen, så jag ska försöka göra en budget, tills dess får ni hålla till godo och komma ihåg min födelsedag som är den 26:e december...  Eller kanske bli sugna själva?

Alla bilder är tagna ifrån Swedenrock-online.se, och under finns en länk till den specifika produkten. Jag tror inte de blir arga över att jag gör reklam för deras produkter...

Enkelt svartvitt linne som ser ut att vara i två delar. 199kr.


Turkossvart luvtröja med öron! Med ett tryck på en liten skelanimal på vänster sida. 599kr.



Svartvit luvtröja med öron,tassavtryck och snörning bak. 449kr.


Rött och svart linne med massvis många sköna detaljer. 299kr.


Enärmad tröja med snirkligt tryck. 299kr.


Cheshire luvtröja. 599kr.



Rödrutig kappa med kanin- och kattöron att sätta på. 899kr.


Skeleanimalgosedjur, en katt här denna gång! 16cm hög. 99kr.

Vad borde jag prioritera?

1 kommentarer

Hector

09 Oct 2010 19:23

Gosekatten, helt klart ;)

Om jag hade den där swimmingpoolen av pengar skulle du få den röda kappan av mig <3 :D

Kommentera

Publiceras ej