Jag avskyr tvättstugan!

0kommentarer

Jag vet inte om det beror på att vi har bytt till vintertid nu, men när jag skulle iväg till tvättstugan klockan 07:00 imorse och skulle gå in med tvättstugekortet genom den första dörren vägrade den att låsa upp sig! Kortläsaren blinkade grönt men själva dörren öppnades inte. Grr!

Jag fick erkänna mig besegrad och gick upp till lägenheten, raderade tiden och har bokat en ny till tisdag kväll istället. Suck. Hela min sömn blev förstörd för ingenting. Istället blev jag seg och låg kvar i sängen och drog mig till elva. Efter det har jag kämpat på med renskrivnin av anteckningar och ska strax återgå till endokrinföreläsningen.

Så, ville bara få klaga lite och säga att jag längtar tills jag har ett eget större hem tillsammans med Fluffigt, Illidan och en rejäl tvättmaskin!

Kommentera

Publiceras ej