Halloween i WoW

2kommentarer

Jag är ju en sådan där WoW-spelare. Och obotlig djurälskare. Ibland blandar jag mina intressen och samlar djur i WoW. Jag gillar fantasy och demoner och coola saker. Ibland stämmer det också in. I år har jag fått lägga vantarna på Headless Horsemans häst helt enkelt. Den kan galoppera omkring som vanligt på marken och den kan flyga om man vill det. Är det inte praktiskt så säg? De andra flygande mountsen kan man inte alltid summona på platser där de inte kan flyga.

Alltså, jag stal den huvudlösa ryttarens häst, hästen är inte huvudlös men med lite cool rustning och glödande hovar med medelmåttiga partikeleffekter. Nu är det nog så att min spelande för ikväll får ta en paus, det börjar bli dags för pannkakor och PBL.


2 kommentarer

Emma.A

20 Nov 2010 21:18

Super cool häst! Vad häftigt att du också spelar WoW, jag gör också det. Jag heter Dorinee & är själv level 53 som försöker uppnå level 60 :) Vad heter dina gubbar på WoW?

Ardente

20 Nov 2010 22:29

Hej!

Just nu är min main Tusensköna som är en tauren warrior. Hon är på servern Sunstrider, men vid Cata får vi se hur det blir.

Kommentera

Publiceras ej