Äntligen ett nytt kapitel

0kommentarer

Det 10:e kapitlet är uppe på Kapitel 1. Läs det här.

Min mamma åkte hem idag efter ett besök här under helgen, kanske det är lite mammaabstinens som gör att jag är så produktiv. Skulle kunna vara?

Nåväl, det är så roligt att ha återfått inspirationen och lite tid till att skriva. Det känns som om det mesta flyter på ganska bra. Jag har lyckats rita en bra skiss, börjar få till en färgläggning ganska snyggt och nu ikväll då lyckats skriva igen. Jag har redan lite mera idéer och det börjar kännas som om den här boken verkligen kommer att bli klar.

Jag kan berätta lite om kapitlet i alla fall, ifall att någon är lite tveksam till om de verkligen ska orka läsa igenom det (även om jag givetvis tycker att det ska ni)!
Linda har lite snyggt blivit övertalad av Robyn att tävla på Elisabeths sto Ondine. Privathäst som hon är är hon verkligen inte en låtgåhäst som de flesta ridskoleponnyer, något som Linda snabbt får erfara. Trots att Ondine visserligen mestadels gör som Linda vill och går bra med henne i skogen så börjar Elisabeths brorsdotter inse att här krävs rejäl ridning om hon ska komma någonvart!

Fortsätt läs och ni ska inte bli besvikna.
Jag tänkte även börja ta reda på hur pass mina läsarsiffror går upp på boken. Min tanke är att jag fortsättningsvis tänker kika på antalet besökare en gång varje fredag.
Idag den 3:e oktober är antalet 375.
Låt oss hoppas att det ökar till på fredag!

Kommentera

Publiceras ej