2.4 km

2kommentarer

Har fått i mig lite mat, pannkakor, och ska strax hoppa in i duschen efter att äntligen ha lyckats springa hela slingan på 2,4 km! När jag och Sandra började springa klarade jag runt 1½km som mest, och då var jag rejält trött. Idag klarade vi alltså hela, och Hector följde med också, så nu har vi ökat på flocken lite!

Våra nästa storslagna planer går ut på att göra jobbiga styrkeövningar också förutom själva löpträningen, vi måste bara komma på vilka slags övningar vi ska göra. På onsdag är det dags nästa gång, förhoppningsvis har vi kommit på något tills dess.

Ja just ja, mitt i spåret när vi kämpar som värst kommer det en pappa springande, med barnvagnen framför sig! Ja så kan man alltså kombinera barn och motion, även fast barnen är mycket små!

2 kommentarer

Hector

11 Oct 2010 20:52

Hector likes^^ Hector vill också motioneras i barnvagn^^ Tyvärr förbättrar det nog inte den egna konditionen.. xD

Mamma

11 Oct 2010 21:10

Grattis!! Visst är det en häftig känsla att klara nåt man tror är helt omöjligt..?!

Du (ni) är jätteduktiga och jag är så stolt över dig!

Puss puss!

Kommentera

Publiceras ej