Tusensköna

0kommentarer

Wow! Jag vet inte hur lång tid det har tagit mig att göra klart den här bilden, men jag vet att jag började på den när jag bodde med Fluffigt i min mormors lägenhet. Detta innebär således att jag har arbetat på den till och från i minst tre månader, men troligen betydligt längre tid. Jag är en smula långsam med andra ord.

Idén fick jag när min guildmaster började använda uttrycket awesomecake om allting när vi raidade. Jag tänkte att jag kunde göra henne en awesomecake, eller att min karaktär Tusensköna kunde det åtminstone. Eftersom jag dessutom är lite busig och gillar starka färger blev Tusensköna iklädd ingenting utom en tårta, och nu vid färgläggningen är det en liten färgexplosion.

I och med policyn på blogg.se samt att jag vet att yngre personer samt konservativa äldre klickar in på min blogg låter jag er som vill se den fullständiga bilden gå in på min hemsida dedikerad till min konst. Bilden kommer ligga under Hentai-sektionen.

Kommentera

Publiceras ej