Tentan tillbaka

1kommentarer

Tidigare idag fick vi tillbaka våra tentor ifrån den andra delen av anatomi- och fysiologikursen. Jag visste sedan tidigare att jag fått en fyra, men jag var givetvis nyfiken på hur stark fyran var. Enormt stark var svaret! En femma var överstruket och istället stod det  4++! En halv poäng skilde mig ifrån fyran och femman. Eftersom jag och en annan Dssare var i samma sits så frågade vi lite om det. I mitt prov hade det nämligen stått att det noterats att mitt resultat varit såhär bra och att det vägde in i det slutgiltiga betyget senare.

Kort sagt är det inte säkert att jag bara landar på en fyra, det kan till och med bli en femma. Lite lustigt egentligen, för jag har ju redan insett att jag uppriktigt inte bryr mig om de högsta betygsstegen. Jag vill ha över en trea, men det måste inte vara en femma. Ungefär så känns det.

Och bara för att det är lite roligt att berätta, jag fick 98% rätt på den första, större delen av provet. Det ni!

1 kommentarer

Mamma

01 Dec 2010 17:08

Du är så duktig och jag är SÅ stolt över dig!!

Puss puss PUSS!!

Kommentera

Publiceras ej