Sovmorgon

0kommentarer

Haha, jag tror att jag behövde en rejäl sovmorgon! Illidan väckte mig inte mer än en gång i morse, med resultatet att jag fick sova ut. Klockan ett vaknade jag och var redo att gå upp och äta frukost.

Fluffigt är på styrelsemöte och väntas inte hem förrän om några timmar, så i väntan på honom tänkte jag göra något vettigt och städa upp lite i min lägenhet. Disk till exempel är något sådant där evgt återkommande känns det som.  Och så är det givetvis dags att göra de sista frågorna till PBL-fallet. Jag fastnade enormt på frågan om hur antibiotika fungerar, för det läste vi en hel del om på SU när jag studerade biologi där. Kort sagt tänker jag inte nöja mig med ett kort svar, utan här ska gås in på detaljer!

Hmm, disk var det ja.
Och just ja, jag måste komma ihåg, och det kanske jag gör nu när jag skrivit upp det här, att göra en kloka ekonomiska tankar för studenter-lista.

Kommentera

Publiceras ej