It's like Magic

1kommentarer

Vet ni vem det här är?

 

Detta är mitt favoritkort i en Magiclek som Fluffigt har byggt och som jag brukar få spela. Det är en lurvig vit hund som man bara får ha en av i hela leken på 60 kort. Så bra är han! Ja vad kan man säga, får jag inte ha en riktigt hund så får man skaffa sig substitut. Den måste vara en av de simplaste. Jag ville mest tala om att jag vann samtliga matcher mot Fluffigt, och han är riktigt duktig. Egentligen borde jag väl erkänna att det här är den bästa leken han har, och att han spelade två mest roliga lekar mot mig, men man ska inte förminska en seger!

Sen mamma, så tror jag inte detta med träning kan vara riktigt nyttigt. När jag skulle blanda korten var det fruktansvärt tungt och jag blev trött i armarna. Kan detta verkligen vara bra?

1 kommentarer

Mamma

12 Mar 2010 10:22

Smärta är bara en högre form av njutning...

Det som inte dödar härdar...

No pain no gain...

Tja, det kallas träningsvärk helt enkelt och brukar vara värst på tredje dygnet!;)

På söndag kör vi hårt igen!

Puss puss

Kommentera

Publiceras ej