Ansökan på studera.nu - klar!

1kommentarer

En fågel viskade i mitt öra, att studera.nu har öppnat sin antagningsfunktion.

Jag har nästan trott att det har varit något fel, för inte kan man väl bara få en månad på sig, men tydligen är det så. Sista anmälningsdag för min utbildning Djursjukskötare 180p är den 15 april 2010. Själv är jag anmäld nu, och ska komma ihåg att skicka in mina kompletterande uppgifter då jag höjt betyg i Fysik A, samt kommer att hinna höja betyget i Matematik C samt Fysik B också.

Nu börjar den riktigt spännande tiden. Ska mitt högskoleprovsresultat räcka, och kommer jag kunna höja det resultat jag har nu? Jag hoppas verkligen innerligt att jag kommer in den här gången! Hoppas hoppas hoppas!

1 kommentarer

Ida

16 Mar 2010 20:44

jag håller tummarna för dig.. skiiiiiiit hårt

Kommentera

Publiceras ej