Illidan - världsbäst på kurragömma

0kommentarer

Illidan är oftast social och brukar vilja hålla sig i närheten, så när jag inte sett till honom på ett tag så brukar jag gå en vända och leta efter honom. I och med att han är döv är det ju helt meningslöst att ropa efter honom, utan istället får man finna sig i en lek med världens bästa kurragömmadeltagare.

Uppenbarligen ska han ha gömt sig under badkaret en gång. Jag har sett honom i badkaret några gånger men där fanns han icke. Inte heller i garderoben som ju är ett populärt gömställe för många av våra morrhårsbeklädda vänner. Här någonstans började jag bli lite orolig på riktigt. Jag fick för mig att han på något sätt kunde ha pressat sig ut genom en 4cm bred springa där vi har fönstret öppet på vädring.

Som av en händelse noterade jag att byrålådan var en smula öppen, och vem fann jag där om inte Illidan?

Kommentera

Publiceras ej