Spännande besök

1kommentarer

Idag blir en rolig dag både för mig och Illidan, för idag kommer nämligen hans uppfödare Ann ifrån Månlyckan förbi för att hälsa på.

Det ska bli riktigt spännande att se vad hon tycker om honom. Ann matade honom själv med nappflaska, för hon berättade att han inte ville äta ifrån sin mamma när han var en liten kattunge. Kanske är det anledningen till att han är extra tillgiven mot alla människor han stöter på?

Idag blir åter en städardag, för jag vill att det ska se fint ut när Illidans första, eller egentligen andra, mamma kommer på besök!

En försenad sommarbild ifrån Gotland. Jag tror Illidan precis fått syn på något spännande.

 

1 kommentarer

Den andra mamman ;)

14 Jul 2010 00:10

TACK för att jag fick komma och träffa Illidan och er! Och TACK för att ni tar hand om honom som den vackre prins han är :) Åh det var så härligt att få se honom igen, han kommer alltid att ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Mitt egna fyrbenta lilla barn ;) Kram till er och nospuss till Illidan!

Kommentera

Publiceras ej