Kapitel 1

0kommentarer

Det var ett fullständigt oväntat sammanträffande, att samma dag som jag kände att det var dags att ta tag i skrivandet igen så klickade jag in på lite länkar via Idas blogg och hamnade på sidan Kapitel 1.

Där kan man publicera sina böcker, skriva och ta emot åsikter och hitta nya författare man tycker om. Jag funderar, det kanske vore något för mig? Som en sporre att fortsätta skriva. Då vill jag ju dock helst skriva på mitt stora bokprojekt, men jag kanske ska påbörja något som kan bli klart inom ett år istället. Kanske skulle jag dock kunna skriva om böcker som jag ju är klar med.

Förnuftsmässiga jag tänker att det är bäst att fortsätta med min hästbok. Den har jag en klar storyline att följa. Jag har i punkter skrivit vad som skall hända alla redan, så det är bara att mer eller mindre sätta sig ner och utveckla. Mmm, det är nog det jag ska ta och göra nu.

Kommentera

Publiceras ej