Hemma från Gotland

0kommentarer

Jag har varit lite småhemlig och tog en mycket plötslig semester för ungefär två veckor sedan. Iväg till Gotland bar det, och där har jag latat mig rejält! Uppdateringar kommer, kanske redan under kvällen, men nu måste jag få koppla av och packa undan lite. Redan på måndag bär det nämligen av igen till tältlan.

Nu hade jag tänkt mig att titta igenom de drygt hundra bilderna jag hann ta under semstern innan mitt minneskort sade Nej! med stort N och ett utropstecken. Datorn i huset på Gotland som i smickrande ordalag kan beskrivas som antik kunde varken förstå sig på min kamera eller ens usbkabeln. Jag fick erkänna mig besegrad och tvingade istället min mor att fota mera än vad hon gör i vanliga fall med sin kamera.

Nu när jag är hemkommen har jag förstått att den värsta värmeböljan hitills är på väg, så nu ser jag fram emot härligt varma sommardagar med massor utav bad! Och inom två veckor ett positivt resultat ifrån antagningen. Jag vill ju så gärna!

Kommentera

Publiceras ej