CSN - det gäller att ha sina papper i ordning

0kommentarer

Vilket jag uppenbarligen inte hade.
När jag nu sökt studiestöd för perioden på komvux visade det sig att de inte hade tillgång till mina betyg ifrån Nackademin. Kort sagt fick jag idag ta och ringa, och detta är en stor bedrift då jag avskyr att ringa runt, till min gamla skola och be dem skicka betygen.
Jag har endast ett samlat betygsdokument därifrån, eller motsvarande, då jag hoppade av studierna innan praktikperioden skulle ta sin början. Om jag minns allt korrekt, och det får vi verkligen hoppas, ska jag dock ha godkänt i alla mina kurser, och i sådana fall torde det inte vara några problem.
Det gäller ju verkligen nu, att jag kan visa att jag är pålitlig med mina studier så att jag får studierstöd och lån tills dess att jag kommit in på Skara.

Kommentera

Publiceras ej