Skrivbord - städat!

0kommentarer

Tidigare idag berättade jag att jag blivit så ruskigt inspirerad till att göra saker. Så efter att ha ritat klart på Rylai, bestämde jag mig för att nu måste det göras någon slags radikal förändring här, för det var på tok för lätt att bara sitta och rita. Därfter gav jag mig på att snygga till mitt skrivbord.

Jag tänker nu presentera de klassiska före- och efterbilderna.

Jag hittade så många underliga saker när jag städade! Bl.a lite rutigt tyg. Sist jag använde det var i julas till en dekoration på en burk.


Givetvis är efterbilden mycket snyggare i färg och kvalité, lite som det brukar vara på alla liknande jämförelser jag har sett. Nu har jag bara det viktigaste kvar på skrivbordet, mina små maskotar som påminner mig om hur roligt det är med grafik, min ständige följeslagare Richard och min wacom. Jag tror jag får ta ett eget inlägg till att presentera mina celler.

Jag undrar hur länge den här ordningen håller i sig.

Kommentera

Publiceras ej