Fotoexkursionen lyckades bitvis!

0kommentarer

Bitvis blev det en bra dag för fotografering. Trots att solen började skina som bäst när vi väl var hemma igen, och trots att hästar inte är jätteroliga när de äter. Det känns som att det jag letar efter i djurbilder, det är lite action! Lite språng eller slagsmål, krumsprång eller klumpig söthet.
Tänke passa på att få lägga upp ett litet urval av de bilder som varget tog idag. Nu och i framtiden kommer bilder som har en vargtass någonstans på sig vara fotade av varget. Han tillåter gärna att folk använder hans bilder, bara det inte är för ekonomisk vinning, det vill säga, man får inte använda hans bilder i syfte att tjäna pengar.

Den snötäckta bron som går längs med Svartbäcksvägens busshållplats och Skutans Gård.

Jag passar på att hälsa på en av de fem goa fjordingarna som finns på Skutans Gård.

 

Jag tyckte att det var en så härlig bild. Pannluggen far åt sidorna och snön yr runt hovarna.

Cactus, ett arabiskt fullblod som är riktigt kelen.

Mina två favoritbilder denna gång är den jag började med, och sedan den avslutande bilden. Bron och bilden på Cactus således. Jag hoppar på att vi kan få en chans att åka ut och se på, samt fota, när hästar släpps på bete någon gång.

Kommentera

Publiceras ej