Inför Cataclysm

0kommentarer

Det är den tredje december idag, vilket innebär att jag bara behöver vänta i tre, eller möjligtivs fyra om posten är seg, dagar till innan jag äntligen får sätta tänderna i den senaste WoW-expansionen.

Nu har ett jag tillsammans med ett par vänner skapat ett guild som vi kan levla i och så småningom även raida i. Det ska bli roligt att få uppleva expansionen från början med lite bra folk. Det skapar betydligt bättre förutsättningar.
Jag har hoppat tillbaka till min female dwarf hunter Wíllow och Fluffigt kommer antagligen att spela på Mirwande, en female nightelf druid nu när vi snabbt ska upp i lvl 85.

Det andra roliga blir våra planer på våra nya worgens. Bara det att de har ett mänskligt utseende och en varulvsform är riktigt tufft, men även de andra små detaljerna gör mig mer sugen. Som att de inte har mounts, de springer på alla fyra istället.

Wíllow och hennes räv Cadugan (döpt efter en av mina absoluta favoriter i Yet Another Fantasy Gamers Comic) med den nya guildtabarden. Snart får vi säga farväl till Northrend.

Kommentera

Publiceras ej