Fluffigts överraskning

0kommentarer

Ni kanske minns att jag skrivt att Fluffigt har en överraskning till mig innan julafton? Faktum är att det är helt okej om ni inte kommer ihåg det, för jag kommer inte ens ihåg om jag skrivit om det.

I alla fall... Igår sen kväll när jag sitter och gamar och är lite seg och väntar på att Fluff ska komm hem ifrån återvinningen med sin syster börjar han skicka lite sms och skriver att han strax är hemma och att han saknar mig. Sen ringer han och säger: Du vet den där överraskningen jag har till dig? Kika ut genom nyckelhålet!
Jag tänker: jag har fått ett blomogram!
Jag tittar ut igenom nyckelhålet och där står någon som ser ut som Fluffigt med ett gigantiskt paket! Och det ÄR Fluffigt med ett gigantiskt paket och syster med sambo!!1
Jag sprang runt och viftade med händerna som ett annat våp och skrek i flera timmar av ren lycka. Fluffigt frågade mig om jag någonsin fått ett så stort paket någon gång (innehållet var en ytterst bekväm kontorsstol) och jag kunde skrattande svara: Inte sen jag fick en gunghäst av morbror Anders!

Så nu sitter jag här i bilen på väg hem två dagar tidigare. Hemma i Skara står en spillans ny kontorsstol som jag och Illidan tycker är mycket bekväm. Så snart jag inte sitter i den hoppar katten upp. Som om det inte var nog tog de med min låda med julpynt och en chokladkalender!

Detta är helt klart den bästa decembern någonsin.
Lycka.
Tack allesammans som varit med på detta tilltag!

Kommentera

Publiceras ej