En sammanfattning

1kommentarer

Wow. Precis så känns det. Som att allt är underbart och som om jag börjar inse att allting faktiskt händer på riktigt. Jag har klarat av den första terminen på min utbildning med goda resultat så vitt jag vet, jag är nu äntligen hemma i Stockholm och ska få fira jul med alla de jag tycker om. Jag ska få julpynta hela min mors lägenhet tills den ser ut som Tomtens by, men det vet hon inte om ännu så skvallra inte!. Illidan stormtrivs i Fluffigts lilla lägenhet här mitt i stan. Han har fått en ny fräsch kattlåda, den kattsand som luktar gott och klumpar perfekt, ny mat som uppenbarligen smakar underbart och en varm soffa och en exakt likadan stol som den jag fått i julklapp att ligga i. Jag återkommer imorgon för mera roliga saker att berätta om. Eller, saker i alla fall. Jag har lite funderingar jag grunnat på att skriva om en tid, det kanske kan vara roligt att läsa om. God Natt och God Jul!

1 kommentarer

Mamma

20 Dec 2010 08:14

Jag har glömt att läsa din blogg idag så jag vet då rakt ingenting!

Men OM jag visste att du kommit fram helskinnad så skulle jag vara såååå lycklig!

Puss puss!

Kommentera

Publiceras ej